Առաջնորդը կարևոր է կուսակցության ծրագրից․ Հայաստանի նախընտրական քարոզչության առանձնահատկությունները
ՎերլուծությունMir24.tv-ն գրում է, որ Հայաստանի նախընտրական քարոզչությունը հասել է եզրագծին: Հայաստանի վարչապետի պաշտոնակատար Նիկոլ Փաշինյանը փոխել է իր նախընտրական մարտավարությունը: Քաղաքացիական պայմանագիր կուսակցությունն այժմ իր կողմնակիցների հետ երթեր է անցկացնում` վանկարկելով «Ապագա կա» կարգախոսը:
Հիշեցնենք, որ 2018 թվականին Փաշինյանի կուսակցությունը շրջափակել էր Հայաստանի քաղաքների և գյուղերի փողոցները և իրականացրել թավշյա ոչ բռնի հեղափոխություն: Այսօր Փաշինյանը քարոզում է «պողպատե» հեղափոխություն: «Պատիվ ունեմ» քաղաքական բլոկում ընդգրկված են մասնագետներ, ովքեր բարձր պաշտոններ են զբաղեցրել երրորդ նախագահ Սերժ Սարգսյանի օրոք: Նրանք ներկայիս կառավարությանը մեղադրում են արտաքին քաղաքականության ձախողման մեջ, ինչը ցնցել է երկրի անվտանգությունը:
Դաշինքի առաջնորդ Արթուր Վանեցյանը 2018 թվականի թավշյա հեղափոխությունից հետո աշխատել է որպես Ազգային անվտանգության ծառայության պետ: Բայց 2020 թվականին Վանեցյանն արդեն ակտիվորեն մասնակցում էր վարչապետ Փաշինյանի դեմ բողոքական շարժմանը: Փորձագետները վստահեցնում են, որ այս ընտրությունների առանձնահատկությունն այն է, որ ընտրողները հետևում են ոչ թե կուսակցություններին, այլ առաջնորդներին: Ընտրվող առաջին համարի ով լինելն ավելի կարևոր է, քան կուսակցական ցուցակները: «Դրանք կլինեն անհատականացված ընտրություններ: Սա, ի միջի այլոց, ցույց է տալիս, որ Հայաստանում կուսակցական համակարգը դեռ ձևավորված չէ, և նման համակարգի բյուրեղացման գործընթացը զարգացման փուլում է», - բացատրել է քաղաքական վերլուծաբան Ալեքսանդր Մարկարովը: Յոթերորդ գումարման խորհրդարան մտնելու ցանկություն է հայտնել 2,5 հազար թեկնածու:
Ըստ ԿԸՀ-ի նրանց գրեթե 30% -ը գործազուրկ է: Ինչ վերաբերում է աշխատող թեկնածուներին, ապա նրանց մեծ մասը գործարարներ են, հասարակական կազմակերպությունների նախագահներ և տարբեր հիմնադրամների ղեկավարներ:
Աննա Սիմոնյան
Pressmedia.am